Uncategorized

Ibu Ini Membawa Bayinya Tidur, Beberapa Menit Kemudian Dia Menemukan Pemandangan yang Mengerikan

Ibu Ini Membawa Bayinya Tidur, Beberapa Menit Kemudian Dia Menemukan Pemandangan yang Mengerikan

Ibu Ini Membawa Bayinya Tidur, Beberapa Menit Kemudian Dia Menemukan Pemandangan yang Mengerikan

Melihat penderitaan anak-anak sendiri adalah salah satu hal terburuk di dunia, dan rasa sakit saat menghadapi seorang gadis kecil yang telah diserang oleh rakun sangat menyakitkan.

Foto-foto ini sangat ngeri untuk dilihat, namun keluarga tersebut ingin orang-orang melihat mereka dan mengerti betapa mengerikannya kejadian pada putri kecil mereka Jourini.

Keluarga tersebut mengatakan bahwa bayi berusia empat bulan itu diserang oleh seekor rakun yang mencoba menarik gadis kecil itu keluar dari tempat tidurnya, Fox 29 melaporkan.

Serangan tersebut terjadi pada malam antara pukul 22:00 dan 23:00.

Ibu Ini Membawa Bayinya Tidur, Beberapa Menit Kemudian Dia Menemukan Pemandangan yang Mengerikan

Ibu si gadis, Ashley Rodgers, membawa anak perempuannya yang berusia 6 tahun ke kamar mandi.

Ketika dia kembali ke kamar bayi berusia empat bulan itu, dia menyaksikan pemandangan yang mengerikan dan membuatnya panik.

“Dia berbaring di lantai – di tengah ruangan – darah menutupi wajahnya dan piyamanya,” kata ibu ke stasiun berita.

“Saya pikir itu adalah mimpi buruk ketika saya mendapat kabar di telepon, jantung saya seperti mau copot, saya tidak tahu harus berkata apa, apa yang harus dipikirkan,” kata ayah Samuel Black kepada Fox 29.

Si ibu mengatakan bahwa rakun itu menarik gadis itu keluar dari tempat tidurnya dan tergeletak di lantai.

Dia kemudian dibawa ke ruang gawat darurat di Rumah Sakit St. Christopher di Philadelphia. Menurut keluarga, ia harus dijahit dengan 65 jahitan.

Ibu Ini Membawa Bayinya Tidur, Beberapa Menit Kemudian Dia Menemukan Pemandangan yang Mengerikan

Tetangga lain di gedung tersebut telah mengeluh tentang rakun yang merusak bangunan tersebut.

Menurut Fox 29, pemilik berutang sejumlah besar pajak, namun telah membuat rencana pembayaran. Juga jelas bahwa pemilik bangunan tersebut tidak memiliki izin untuk menyewakan apartemennya.(Yant)

Anda menyukai artikel ini? Jangan lupa untuk membagikannya pada teman Anda! Terimakasih

Sumber: Erabaru.net
Via: ceritapress.today

Bayi lapan bulan cedera diserang biawak


Pada 23 September 2014, Seorang bayi perempuan berusia lapan bulan cedera teruk di muka dan kepala selepas digigit seekor biawak besar di kuarters pekerja Berjaya Resort Tioman, Pulau Tioman, dalam kejadian yang berlaku sekitar jam 10 pagi, semalam.

Ketua Polis Daerah Rompin, Deputi Superitendan Johari Jahaya, berkata, kejadian tersebut hanya disedari ibunya apabila terdengar tangisan kuat bayi tersebut secara tiba-tiba.

“Bayi seberat kira-kira 9kg itu diletakkan di atas lantai dapur dan pada masa itu ibunya meninggalkan bayinya sekejap untuk mengambil sesuatu sebelum terdengar bunyi bising diikuti tangisan kuat anaknya tidak seperti biasa.

“Ibu bayi malang itu bergegas mendapatkan anaknya dan hampir pitam apabila melihat seekor biawak besar sedang mengigit serta mencengkam kepala bayi perempuannya dengan kuku. Biawak itu juga cuba menarik bayinya keluar dari kawasan dapur untuk dibawa lari ke dalam semak berhampiran,” katanya kepada Sinar Harian, hari ini.

Johari berkata, ibu bayi itu berjaya menyelamatkannya sebelum meminta bantuan orang awam membawa bayinya ke Klinik Kesihatan Kampung Tekek, Pulau Tioman untuk menerima rawatan.

Katanya, bapa bayi itu juga sudah membuat laporan polis di Balai Polis Tioman kira-kira jam 4.51 petang semalam.

“Bayi itu telah dibawa ke Hospital Mersing untuk rawatan lanjut bagaimanapun keadaannya kini dilaporkan stabil,” katanya.

Sementara itu, jurucakap Hospital Mersing yang dihubungi mengesahkan bayi malang tersebut telah dipindahkan ke Hospital Sultanah Aminah untuk rawatan lanjut. 

 

Oleh itu,ibu bapa haruslah berwaspada sekiranya rumah yang kita duduk itu berdekatan dengan habitat haiwan liar,kerana khuatir akan terjadi perkara yang tidak diingini seperti kisah diatas.Hal ini kerana haiwan mungkin akan bertindak ganas sekiranya melihat anak kecil yang dianggap ancaman atau musuh bagi mereka.

Sumber: sinarharian.com.my

Facebook Comments

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TERKINI

Menyediakan perkongsian blog,berita serta kisah-kisah menarik untuk anda

Hak Cipta Terpelihara © 2018 SuaraMedia.org

To Top