Ilmu/Tips

Petua Bagi Wanita Haid Tidak Teratur ,Cyst Dan Sukar Hamil . Ramai Yang Dah Cuba !

Ustaz Pecah Rahsia Perubatan Islam Untuk Wanita Haid Tidak Teratur , Cyst Dan Sukar Hamil . Ramai Yang Dah Cuba !

Di sebabkan ramai yg bertanya balik..Sy kongsikan lagi sekali ia sebagai iktiar merawat pesakit yg mengalami #masalahHaid Tidak Teratur,#MasalahCyst,dan masalah #sukar hamil..

Ramai Pesakit2 sy yg iktiar hamil buat cara begini izin Allah berjaya #Hamil..
Semua atas izin Allah..

Bahan2 nya:

1 Biji Kelapa
5 biji lada Hitam biji
garam Halus
Serai 3 batang
masalah kesuburan wanita, perubatan islam untuk wanita, perubatan islam untuk wanita tidak period, perubatan islam untuk masalah cyst, perubatan islam untuk wanita susah hamil

Petua Bagi Wanita Haid Tidak Teratur ,Cyst Dan Sukar Hamil . Ramai Yang Dah Cuba !

Cara nya:

Ambil sebiji kelapa Muda
Buka kelapa itu di atasnya
ambil 5biji Lada hitam,di tumbuk Lada hitam itu Sehingga hancur
Setelah hancur masukkan ke dalam kelapa itu
Selepas itu ambil serai 3batang,di ketuk sedikit serai tu kemudian masuk kan dalam kelapa itu
Kemudian ambil secubit Garam halus masukkan. Sedikit dalam kelapa tersebut.
Selepas itu bakar kelapa itu kira2 dalam 10-12minit.Selesai bakar
masalah kesuburan wanita, perubatan islam untuk wanita, perubatan islam untuk wanita tidak period, perubatan islam untuk masalah cyst, perubatan islam untuk wanita susah hamil

Petua Bagi Wanita Haid Tidak Teratur ,Cyst Dan Sukar Hamil . Ramai Yang Dah Cuba !

Baca :
Al Fatihah:1x
Bismillah 5 :3x
Al ikhlas :3x
Dan selawat 3x..

Selesai baca minum air tersebut..

InshaaAllah izin Allah sekiranya haid lambat keluar akan keluar ,jika tak teratur kembali seperti normal,jika ada cyst akan kembali mengecil..
Sekiranya banyak sedawa,nak muntah,perut rasa panas pijau, nasihat sy dapatkan Rawatan Islam berhampiran ya.

Semua atas izin Allah,Buat dgn yakin pada Allah..Sebaiknya minum sebelum period buat seminggu Satu Kali..Bila dah period stop dahulu ..
Ini sebagai iktiar yg mengizinkan semua dari Allah..Bagi #NonMuslim pun blh amalkan juga ya..Jika Allah izinkan inshaaAllah akan sembuh.. Moga bermaafaat untuk anda Semua

SUMBER : Pusat Perubatan Islam Al-Mujahidin

Wanita Yang Pernah Alami Cyst Ini Kongsikan Petua Yang Diamalkannya Untuk Kecutkan Cyst Dengan Kaedah Rawatan Semulajadi..
 

 

 

Sebut saja cyst, pasti para wanita gerun! Ovarian cyst sebenarnya adalah kantung yang mengandungi cecair berada dalam kilang telur ovari. Cecair ini boleh jadi cair seperti air, pekat likat dan ada kalanya mengandungi tisu-tisu seperti rambut dan gigi. Ia juga mempunyai saiz yang berbeza-beza.Perkongsian oleh Puan Akmar Nur Azreen mendapat lebih 5000 share oleh netizen.

Beliau disahkan ada cyst d bahagian kilang ovari. Sepatutnya beliau menjalani pembedahan tetapi setelah mengamalkan air rebusan peria, cystnya mengecut dengan ketara.
Ini perkongsiannya di Facebook.

Assalamualaikum… Ptg semua… AIR PERIA…. 😌😌😌 sejak akma dpt tahu y akma ada cyst d bahagian kilang ovari… Diri rasa mcm down..bkn apa.. Akma pon x tahu cyst tu apa,tpi doc dh explain y mmbuatkn hati rasa tenang sikit…yg blh tahu sbb period x teratur,sakit senggugut makin teruk…dn bla3…. (blh PM klu nk tnya PUAN saja k), P hspital igt peknen tpiii…..Cyst bkn cancer tau… Dia d ibaratkn sprti tumbuhan liar.. (mcm rumput) dlm cyst tu mngkin ada rambut,gigi dn dll dan yg pasti blh mmbesar..So, doc sruh oprate… Sptutnya 3/5 yg lepas,doc kn?? Asyik nk oprate ja keja dia… Dlm masa y sama.. Akma cari cara selain oprate… (akma mmg tkt oprate) usaha cari mcm2 sumber dlm blog,youtube..1 ja sumber y blh d percayai dlm 1 blog kakak dayah kongsi pengalaman dia berubat dgn seorg ustaz.
So start dgn peria nie lah akma mulakn perubatan utk kecutkn cyst nie..

Bygkn… Mampu mkn nasi putih dgn peria dn sawi ja??? Tu pantang dia,.Bygkn… Mmg x blh terima mula2… Tpi sbb dh nekad sgt dh.. Walaupon kita masak sedap2 utk fmly last2 kita mkn nasi putih dgn peria ja??? Air peria.. Tu pon kdg2 buat bubur.bubur peria 😌😌😌 no ikan no kuah no sambai blacan no..semuanya x blh… 😫😫😫Dan bayangkn… Cyst akma kecut sgt ketara… Wawww…. Bab period nie jgn ckp la.. Dulu senggugut tahap nk guling 1 rumah pnya sakit.. Tpi sejak amalkn air peria nie siap blh shuffle kat dapur.. Xrasa sakit langsung..Peria nie jgk bkn utk cyst ja tau… utk buasir, utk kncing manis,ibu dlm berpantang,asma,haid x teratur, jerawat!!! Pemulihan dlm badan
So..dari skrg..i love peria.. Yg asalnya musuh utama… pantang nie mgkin dlm 4-5 bulan lagi..utk kecutkn terus…

Jd sapa y ada cyst tu jgn gesa2 utk oprate… Cyst bkn canser k… Semua pnyakit ada penawar.. Jgn sangka lepas oprate cyst tu blh lenyap terus k… Sbb cyst blh tumbuh balik… Bila2 masa..
Akma mntak maaf ya,lepas nie klu mai rumah hampa x mkn apa x minum apa,walaupon kenduri… Sbb dri ini sudah nekad.. Senekadnya…
#moral of the story … Makanan melambangkan kesihatan kita…

Sebaiknya anda periksa awal-awal cyst ni, jumpa doktor dan periksa tahap kesihatan anda, doktor selalunya akan membuat pemeriksaan CT scan abdomen supaya dapat melihat dengan lebih jelas imej bagi ovarian cyst itu.
Doktor akan mengesyaki pesakit mengalami ovarian cancer berdasarkan:

Imej CT scan abdomen, dan laporan pathology tisu yang diambil, atau jika salah seorang anggota keluarga pernah mengalami penyakit kanser ovari.
wanita itu sudah mengalami menopause atau saiz ovarian cyst itu tidak menjadi kecil walaupan setelah 2-3 kitaran haids. Pemeriksaan darah CA-125 juga membantu mendiagnosa sama ada pesakit menghidap penyakit ovarian kanser atau tidak.
Selepas BACA , jangan lupa KOMEN dan SHARE ye . TQ
Sumber: resepimemikatsuami.com

Facebook Comments

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TERKINI

To Top